WS Audiology har nye lanceringer på vej: “Kan skubbe os mod toppen af vækstprognosen”

WS Audiology lancerer nye topprodukter i Signia og Widex, hvilket forventes at hjælpe selskabet mod organisk vækst på 3-6 pct. i 2024/25.

HENT GRATIS E-BOG<<<< FORSTÅ DAYTRADING PÅ 20 MINUTTER
Udgivet: 6. februar 2025

Høreapparatkoncernen WS Audiology er på vej med nye lanceringer af topprodukter i begge selskabets primære brands, Signia og Widex.

Og det kan hjælpe selskabet på vej mod toppen af de udmeldte forventninger om en organisk vækst på 3-6 pct. i regnskabsåret 2024/25, som i torsdagens regnskab for første kvartal er blevet fastholdt.

Det fortæller Jan Makela, der er administrerende direktør for fusionsselskabet.

– Vi har et par store lanceringer, der kommer snart – inden for de kommende måneder. De vil fortsætte arven i vores to primære brands, Signia og Widex, siger Jan Makela til MarketWire oven på regnskabet.

– Det vil give os et meget stærkere andet halvår og tage os mod toppen af vores forventninger, siger han.

I første kvartal havde WS Audiology en organisk vækst på 4 pct., der byggede oven på en vækst på 13 pct. i det tilsvarende kvartal året før.

.\˙ MarketWire

Del denne artikel
HENT GRATIS E-BOG<<<< FORSTÅ DAYTRADING PÅ 20 MINUTTER