Høreapparatkoncernen WS Audiology er på vej med nye lanceringer af topprodukter i begge selskabets primære brands, Signia og Widex.
Og det kan hjælpe selskabet på vej mod toppen af de udmeldte forventninger om en organisk vækst på 3-6 pct. i regnskabsåret 2024/25, som i torsdagens regnskab for første kvartal er blevet fastholdt.
Det fortæller Jan Makela, der er administrerende direktør for fusionsselskabet.
– Vi har et par store lanceringer, der kommer snart – inden for de kommende måneder. De vil fortsætte arven i vores to primære brands, Signia og Widex, siger Jan Makela til MarketWire oven på regnskabet.
– Det vil give os et meget stærkere andet halvår og tage os mod toppen af vores forventninger, siger han.
I første kvartal havde WS Audiology en organisk vækst på 4 pct., der byggede oven på en vækst på 13 pct. i det tilsvarende kvartal året før.
.\˙ MarketWire
HENT GRATIS E-BOG<<<< FORSTÅ DAYTRADING PÅ 20 MINUTTER